Woppidooo ♧

Hajjhoooooppp!!
Tisdag nu igen dåråå!
Nejmen dagen gick la seegt men ändå fort på vissa lektioner, tex. Spanskan!
Men bäst på dan är Elevensval (idrott)
Där körde vi fotboll vilket jag gillar!
Efter skolan hämta pappa mig & när jag kom hem såå plugga jag lite osåå, Drog till träningen.
Tränade& träffa lite gott folk!
Lite tråkigt ba att man träffar de så sällan men men...
Träffade oxå Majsis som jag inte sett på ett bra tag, förjävliga skön brud!
På träningen körde vi någon uthållighetsgrejjj, är inte så braa på sånt men de fick gå, därefter körde vi liten match!
& nu ligger jag i sängen & pluggar O kollar på fotboll☆
Får la ta morgondagen lite spontant, men funderar på att lägga ut nån bekännelser sak.. får la se!
Vi hörs.
/ Samajra


Turkbyxor & fuuutbooll ä alltid mys ♡

Kommentera här: