Min helg..

Vet att det har vart dålig uppdatering de senaste dagarna så jag tänkte skriva om min helg i ett inlägg istället.


Fredagar slutar vi ju tidigt så jag gick hem o chilla lite o sen kom Josef när han slutade för bussarna går typ 1 h efter att han slutar så han kom hem t mig istället. När han hade åkt så gick ja ner till stan o köpte present till Boman med Amanda och sen senare på kvällen åt familjen middag hos Olivias familj.

Lördagen gick jag upp tidigt och åkte med Boman ner till tågstationen. Där väntade redan folk på oss och vi drog till Linköping o firade Olivias födelsedag. Dagen var super och slutade med att jag sov över hos Olivia för mina päron åkte till Norrköping..

Nu är det ju söndag och jag hann att va med en stund på Majas barnkalas (Olivias lillasyster) och nu sitter jag på tåget mot Norrköping. Ska på nån släktmiddag med pappas syskon och hans biologiska mamma. 




Aa men de va allt från mig! //A

Kommentera här: